O NAS
Ilirija je rasla na temeljih zdravega poslovanja in se razvijala v uspešno podjetje z dolgoletno tradicijo. Vendar sam razvoj v nas ni vzbudil tiste lagodne zaspanosti, ravno nasprotno, še bolj smo odprti za izzive in povečala se je naša sposobnost prilagoditi se tako lokalnim kot tudi globalnim trgom. Zavedamo se, da lahko samo na ta način zadostimo zahtevam in potrebam naših potrošnikov, ki zase zahtevajo čisto in zdravo okolje, obenem pa si želijo kakovostnih izdelkov. Ilirija je pripravljena zadovoljiti vse te potrebe in želje.
Zahvaljujoč dolgoletnim izkušnjam in vlaganju v sistematično izobraževanje ter razvoj smo usposobljeni proizvesti izdelek od same idejne zasnove in prvih laboratorijskih vzorcev, prek testiranja izdelkov do proizvodnje in polnjenja. V svojih vrstah imamo strokovnjake, ki se posvečajo razvoju različnih vrst polizdelkov in embalaže. Ponosni smo, da edini v Sloveniji uspešno razvijamo in proizvajamo tudi tako zahtevne izdelke, kot so barve za lase.
Razvoj novega izdelka je dolgotrajen proces, ki zahteva veliko mero znanja, izkušenj, vztrajnosti in natančnosti. Razvojno delo je mešanica strokovnega in kreativnega dela, saj je treba odkriti tisto formulacijo, ki bo na eni strani funkcionalna in učinkovita, na drugi strani pa tudi splošno všečna, kar se tiče vonja, barve in drugih, uporabniku pomembnih lastnosti. Da lahko zagotovimo vsestransko ustreznost izdelka, med razvojem redno izvajamo fizikalno-kemijske analize. Razvoj poteka v laboratoriju, ki je osrednji in najpomembnejši del razvojnih prostorov. Pomemben del laboratorija je tudi manjši, ločen prostor za zelo natančno tehtanje predvsem barvil za barve za lase. V razvojnem oddelku imamo tudi polindustrijski laboratorij, v katerem izvajamo pilotsko proizvodnjo novih izdelkov pred redno proizvodnjo. Po potrditvi ustreznosti simulacije proizvodnje v našem polindustrijskem laboratoriju, sledi še prenos v redno proizvodnjo, kjer sodelujemo s tehnologi pri pripravi polizdelka in končnega izdelka. Ob zaključku razvojne faze za vsak kozmetični izdelek izdelamo dosje v obliki poročila o varnosti kozmetičnega izdelka.
Eden od stebrov dolgoletne tradicije kakovosti izdelkov Ilirije in posledično, uspešnega delovanja našega podjetja, je pravilo, da vse izdelke, ki jih proizvajamo, temeljito testiramo tako s funkcionalnega kot tudi z vidika mikrobiološke neoporečnosti. Vsa testiranja lasnih izdelkov izvajajo naši visoko usposobljeni frizerji na živih laseh v našem dobro poznanem Subrina Professional Studiu. Ravno tako že v sami fazi razvoja izvajamo testiranja in preverjanja mikrobiološke neoporečnosti vseh kozmetičnih izdelkov v našem lastnem mikrobiološkem laboratoriju.
Pri Iliriji razumemo kakovost poslovanja kot vrednoto in ključno sestavino podjetniške kulture, saj predstavlja temeljni cilj delovanja naše družbe, h kateremu stremimo vsi sodelavci. Zavedamo se, da bomo le z visoko kakovostjo izdelkov in poslovanja ohranili stare in pridobili nove kupce, saj njihovo zadovoljstvo predstavlja našo najvišjo prioriteto.
Kakovost naših izdelkov zagotavljamo z natančnim in odgovornim razvojem izdelkov in rednim spremljanjem teh v kontrolnem laboratoriju. Preverjamo kakovost vseh vhodnih surovin in embalaže, opravljamo medfazne analize in kontrolo polizdelkov ter redne analize referenčnih vzorcev že narejenih izdelkov. V vseh fazah dela preverjamo mikrobiološko neoporečnosti vseh kozmetičnih izdelkov v našem lastnem mikrobiološkem laboratoriju.
Znanje, izkušnje in motivacija zaposlenih so za rast Ilirije vitalnega pomena. Zato skrbno načrtujemo zaposlovanje novih sodelavcev, potek pripravništva in uvajanja v delo ter njihov osebnostni in strokovni razvoj. Hkrati si prizadevamo za ustvarjanje takega delovnega okolja, v katerem delovne zahteve in rezultate združujemo z zadovoljstvom in dobrimi medsebojnimi odnosi.
Trudimo se, da bi se vsi zaposleni počutili kot del celotnega procesa in da bi začutili pripadnost, saj bomo le s skupnimi močmi stabilizirali podjetje in nadaljevali z agresivno rastjo na trgu. Naši zaposleni so ključ do uspeha; so dobri, vendar želijo biti še boljši, saj jim tako rezultati kot tudi ovire predstavljajo nov izziv na poti do uspeha, ki ga želimo doseči kot močna skupina povezanih posameznikov, ki cenijo iste vrednote. Novi trendi narekujejo nova znanja in sposobnosti na vseh organizacijskih ravneh, saj se zavedamo, da so zadovoljni zaposleni največja vrednost vsakega sodobnega podjetja, zato je izobraževanje in vlaganje v zaposlene za nas visoka prioriteta.